Tuntien sisältö

Tuntikuvaukset


Vauhdikasta ja tehokasta treeniä
Vauhdikasta ja tehokasta treeniä. Tunnit sopivat kaikille, jotka haluavat haastetta harjoitteluun.

Helppoa ja hauskaa
Näiltä tunneilta on helppo aloittaa kunnon kohotus. Harjoittelu on hauskaa ja tehokasta. Tunnit sopivat kaikille.

Keho ja mieli
Tuntien tavoitteena on kehittää mm. tasapainoa, koordinaatiota, vartalon hallintaa ja liikkuvuutta. Tunnit sopivat kaikille.

 

LATTIATUNTIKUVAUKSET

 

BODYPUMP
Turvallinen ja supertehokas lihaskuntotunti, joka ei sisällä lainkaan askelsarjoja, vaan lämmittelykin tehdään tangoilla. Jokainen
voi harjoitella omalla tasollaan valitsemalla itselleen sopivat painot. Tunti sopii kaikille.

KUNTOSALICIRCUIT
Kehittää lihaskestävyyden lisäksi tehokkaasti hapenkuljetuselimistöä. Sopii kaikille liikkujille aloittelijoista aktiivikuntoilijoihin.
Tämä tunti on hyvä tapa aloittaa lihaskuntoharjoittelu, koska liikkeiden tekniikka opetetaan & liikkeet suoritetaan valvotusti.

HIIT-CARDIO
Hiit-Cardio tunnilla hikivirtaa ja syke nousee. Tällä tunnilla pääset todellakin haastamaan itsesi sekä kehittämään kuntoasi. Tunti sisältää lämmittelyn jonka jälkeen sykettä
nostatetaan mm. erilaisilla hypyillä. Tunti on pääsääntöisesti cardio-tunti joka päättyy aina venyttelyihin.

CXWORKS

Intensiivinen treeni, joka vahvistaa tehokkaasti kehoasi. Tunnilla vahvistetaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksiadynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla. Intensiivisessä 30 minuutin harjoituksessa riittäähaastetta niin aloittelijoille kuin huippukuntoisille liikkujille.Tehokas ja turvallinen lihaskuntoharjoittelumuoto, jossa treenaat monipuolisesti koko kehoa.

CROSSTRAINING

Vauhdikas kestävyys – ja lihaskuntoa kehittävä kiertoharjoittelun omainen treeni.CrossTraining-tunnilla hypitään, juostaan, nostetaan, soudetaan, käytetään kahvakuulia sekä oman kehonpainoa monipuolisesti.

TOIMINNALLINEN LIIKKUVUUS
Kehonhuoltotunti tarjoaa kokonaisvaltaisesti hyvää oloa. Niska- ja hartiajomotukset saavat helpotusta sekä koko kroppaa huolletaan kauttaaltaan venyttelemällä.

FUNCTIONAL TRAINING

Toiminnallinen tunti jossa harjoitetaan koko kehoa joko oman kehon painolla tai erilaisia välineitä apuna käyttäen. Tunnin keskeisenä periaatteena on että yksi liike harjoittaa useampaa
lihasryhmää kerrallaan. Harjoittaa sekä syviä- että pinnallisia lihaksia.

LAVIS - LAVATANSSIJUMPPA

Uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. LAVISta tanssitaan yksin. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja
kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.Tanssiaskeleet ja koreografiat ovat niin helppoja, että mukaan pääsee tottumattomampikin tanssija.

KUNTOSALI 65 +

Kehitetään monipuolisesti lihaskuntoa. Sopii kaikille niin aloittelijoista aktiivikuntoilijoihin, koska vastuksen saa määrätä itse ja ohjaaja opastaa liikkeiden oikeassa suoritustekniikassa.

VESIJUMPPA 65+

Tunnilla liikutaan musiikin tahdissa eri välineitä apuna käyttäen. Tunnit tapahtuvat pääsääntöisesti matalassa päässä.

AQUABIC

Vauhdikasta ja monipuolista jumppaa sekä syvässä että matalassa päässä musiikin tahdissa. Tunnilla nostetaan sykettä ja vahvistetaan lihaksia oma kehoa ja veden vastusta hyödyntäen, Tunnilla käytetään erilaisia välineitä tehostamaan ja tukemaan liikkeitä.

AQUATRAIN
Tehokas vesijumppatreeni. Tunnilla nostetaan sykettä intervalliosioilla. Jumppa tapahtuu sekä matalassa päässä että syvässä vedessä. Tunti sopii kaikenikäisille,
-kokoisille, itseään haastaville kuntoilijoille. Tunnin tarkoituksena on kestävyyden ja lihaskunnon kehittäminen.